Start Aktualności AKWA uruchomiła E-BOK

AKWA uruchomiła E-BOK

przez Nysa Hot

Nyska AKWA uruchomiła dla mieszkańców elektroniczne biuro obsługi klienta. Usługa dostępna jest przez całą dobę.

Spółka „AKWA” od 3 lat stale zaskakuje nowymi pomysłami. Tym razem w ramach podnoszenia jakości świadczonych usług uruchomiła E-BOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.  Platforma internetowa została stworzona dla zapewnienia szybkiego i łatwego dostępu do niezbędnych informacji. To ważne zwłaszcza w dobie pandemii i konieczności ograniczenia kontaktów bezpośrednich z klientem.

Dzięki usłudze klienci AKWY mogą sprawdzić m.in. bieżące saldo, historię wpłat, czy też planować rachunki za zużycie wody. Więcej szczegółów na  E-BOK

Powiązane artykuły

Skomentuj

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zatwierdź