Dodatkowe środki ochrony wprowadziła Poczta Polska. Ma być sprawniej, bezpieczniej i bez zbędnych formalności. Co więcej, przesyłki odbierzemy w nowych punktach odbioru.
Długa kolejka przed Pocztą w Nysie to już stały obraz ostatnich dni i to się nie zmieni. Starsze osoby nie zmienią swoich przyzwyczajeń. Dla pozostałych, w związku z trwającą pandemią Poczta Polska przygotowała istotne zmiany w procesie odbioru. Wszystko w celu poprawy bezpieczeństwa pracowników oraz klientów korzystających z usługi Odbiór w Punkcie. Spółka zadbała też o swoich pracowników, przekazując płyny dezynfekujące, maseczki i rękawiczki jednorazowe.
Na pocztach i stacjach Orlen wydzielono m.in. strefy bezpieczeństwa, wprowadzono bariery pleksi i postawiono na bezdotykową weryfikację tożsamości. Klient okazuje jedynie z bezpiecznej odległości dokument tożsamości. Nie musimy już składać podpisu, a przesyłkę odbierzemy bez pokwitowania. Ma to zdecydowanie ograniczyć czas obsługi klienta.
W ramach usługi Odbiór w Punkcie zakupiono 200 automatów typu Smartbox,. Co ciekawe, część z nich znajdziemy w sklepach Biedronka. Dzięki nim można samodzielnie i bezpiecznie odbierać przesyłki, bez narażania na kontak z inną osobą. Wszystkie aktualności dotyczące sieci punktów odbioru, godziny ich pracy oraz mapę punktów można znaleźć na stronie odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl.