Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 23 lutego 2025 15:59

AKWA uruchomiła E-BOK

AKWA uruchomiła E-BOK
Nyska AKWA uruchomiła dla mieszkańców elektroniczne biuro obsługi klienta. Usługa dostępna jest przez całą dobę.

Spółka "AKWA" od 3 lat stale zaskakuje nowymi pomysłami. Tym razem w ramach podnoszenia jakości świadczonych usług uruchomiła E-BOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.  Platforma internetowa została stworzona dla zapewnienia szybkiego i łatwego dostępu do niezbędnych informacji. To ważne zwłaszcza w dobie pandemii i konieczności ograniczenia kontaktów bezpośrednich z klientem.

Dzięki usłudze klienci AKWY mogą sprawdzić m.in. bieżące saldo, historię wpłat, czy też planować rachunki za zużycie wody. Więcej szczegółów na  E-BOK

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Reklama